הוצאת שיחות בכמויות גדולות, למשל עבור פנייה ל"לידים", היא משימה שגוזלת לא מעט זמן. מכוני כושר אשר צריכים לעשות זאת, אינם ערוכים בדרך כלל לטיפול היעיל ביותר בכך. עם זאת, ישנו פתרון שימוש מאוד, שבעזרתו ניתן לא רק לקבל בכך סיוע, אלא לשפר משמעותית את התקשורת שלכם עם לקוחות וגורמים נוספים. זהו שירות החייגן האוטומטי ובמבט רחב יותר – המרכזייה בענן שמציעה Voicenter.
להתנהל באופן מודרני
ביצוע שיחות טלפון בעסק, כולל הוצאת שיחות ליעדים מרובים בבת אחת, היא באופן בסיסי משימה פשוטה – מרימים טלפון, מחייגים ומדברים. אבל מה אם אין מענה? ההמתנה על הקו היא לכאורה עניין שולי, אבל בהוצאת שיחות מרובות, היא מצטברת. כמו כן, אם יש כמה נציגי שירות שלכם שעושים זאת במקביל, פירוש הדבר כמה עובדים שפשוט עסוקים בהמתנה למענה. ניתן במקום זאת, להשתמש בשירות של מוקד טלפוני אוטומטי, אשר עושה במקומכם חלק מהפעולות. חברת Voicenter מציעה בין השאר מוקד כזה, עם חייגן אוטומטי. באמצעותם, תוכלו לייעל את שירות הלקוחות באופן ניכר וגם להשיג תועלות נוספות. זו היא גרסה מודרנית ומתקדמת, של מערכת הטלפון הרגילה לעסקים. אם מעוניינים להבין את התועלת במהירות, דמיינו שאתם מוציאים שיחות לקבוצת אנשים גדולה במיוחד. כמה מפעילות זו יתבזבז על פעולות של איתור המספרים? של חיוג? של המתנת הנציגים שלכם למענה? במצטבר, לא מעט! עבור מאמן כושר בודד, אשר פונה בצורה כזו לרשימת "לידים", מערכת חייגן אוטומטי עשויה להיות אמצעי התייעלות משמעותי מאוד. לא כל שכן, עבור רשת מכוני כושר!
שירות החייגן, במבט מקרוב
אם אתם זקוקים להפצת הודעות ועדכונים חשובים לכל לקוחותיכם או אולי לפנייה לאוסף לקוחות פוטנציאליים, שירות החייגן יסייע בהתקשרות. זאת, בין השאר באמצעות היכולות הבאות:
- שמירת רשימת מספרי טלפון – שאתם מזינים למערכת לפי הצורך.
- תיאום שיחה – המערכת מחייגת למספרים אלה בעצמה, ממתינה על הקו למענה וכאשר עונים, מחברת את השיחה לנציג שלכם.
- הצגת פרטי לקוח – עם חיבור הלקוח שענה לנציג השרות, המערכת תציג בפני העובד שלכם מידע רלבנטי (מהמערכות שלכם) על אותו לקוח.
- הפקת דו"חות – לשם הבנת וניתוח הפעילות.
פעילות זו ניתנת להגדרה וכיוון לפי בחירתכם, באופנים רבים. תוכלו גם לבחור כיצד המערכת תגיב למצבים שונים, כגון מצב שבו אין מענה מהלקוח.
לא רק חיוג
כפי שכבר הבנתם, מערכת זו מסוגלת לבצע הרבה יותר מאשר חיוג וחיבור לנציג של מכון הכושר. נרחיב על כך בעוד כמה דוגמאות: ניתן לקבל סטטיסטיקות פעילות לגבי כל נציג שלכם בנפרד. ניתן להשתמש בשרות שיחה חוזרת שבה הלקוח משאיר פרטים וחוזרים אליו בהמשך. ניתן לבצע חיבורים מסוגים שונים למערכות המידע של העסק שלכם. מנהלים יכולים לבצע פעולות כגון "לחישה" והאזנה, עבור אימון עובדים חדשים במענה יעיל ללקוחות. המערכת יודעת לנהל גם "רשימות שחורות", לעבוד דרך סמארטפונים, באמצעות תוסף לגוגל כרום ועוד. יש יכולות נוספות ובסך הכול, מדובר במערכת מתוחכמת למדי ורבת אפשרויות.
כחלק ממרכזייה
זהו שירות ענן, שהוא חלק ממרכזייה וירטואלית עם יכולות טלפוניה רחבות. אלה כוללות למשל נתב שיחות מתקדם (שעונה אוטומטית לשיחות נכנסות), הקלטת שיחות נוחה, ניהול מתקדם של וועידות רבות משתתפים ועוד. בסך הכל, החייגן והמרכזייה בכלל, מספקים תועלות עסקיות רבות. אלה כוללות בין השאר חסכון בהוצאות, מיקסום יעילות הפעילות וכמובן, שיפור בשרות הלקוחות של מכון הכושר שלכם.
לסיכום
כדאי לפנות לחברת Voicenter ולקדם את הטלפוניה שלכם לעידן המודרני ולעתיד!